Lulu Barney's Beloved Followers

20110621

Marah


rasa sangat marah dan bengang tatkala ini. mana tak bengangnye, pagi2 da msg kata nak jumpe. lepastu kata nnti dia msg balik jadi ke tak. sampai dikala ni langsung takda kabar berita. msg dia plak takdapat, hp batery habis la tu. boring gila aku duduk rumah ni. dalah aku tak keje. rasa nak carik keje tapi mama ni pulak suh aku tolong dia meniaga. kang aku keje kang sapa nak tolong dia meniaga. aku da buntu da ni nak bayar hutang lagi mana nak cekau duit. tension betul la. mana lah awak ni muhammad hafizi oi. da ckuplah saya tak bercakap ngan awak hari tu. hati ni da rasa rindu da kat awak nak jumpa awak. aduhh nape la awak tak kol saya ni. dapat g makan pon jadilah janji dapat jumpe awak. mana awak hilang ni. pening pala saya.

comel la tu :)

love you walau pon tengah marah ~




No comments:

Post a Comment

 

lulubarney's stories | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates