Lulu Barney's Beloved Followers

20110620

Hampir lemas

Ya Allah, syukur alhamdulillah aku masih lagi bernyawa disaat aku menaip dan berkongsi cerita ini. Sejak peristiwa semalam (19 jun 2011), aku tak boleh tido dan asyik teringatkan perkara tu. pertama kali terjadi dalam hidup aku, barulah aku dapat merasa macammana lah orang mati lemas tukan. lagilagi budak kecik. tentu siksa sangat. aku, miera, yati,ekin,bf ekin (ilyas) dan bf yati(aza) kitorang ber enam pergila mandi manda dekat sg.genting. nak di pendekkan cerita aku, mira ekin duk kat atas batu sungai tu, mira tarik tangan aku untuk masuk dalam air tu, tetiba aku rasa kaki aku pijak pasir yang dah kedalam da, air sungai tu da takat hidung aku dah. serius aku panik gila lagi2 aku memg takpandai berenang. kepala aku da masuk dalam air tu dah, telan air jangan cakaplah. mira dan yati pon sama jugak. dorang tenggelam dalam air sungai yang dalam tu. ekin cuba nak selamatkan aku. ilyas pulak cuba tolak mra n yati naik tempat yang selamat sikit. mmg bahaya sangat masa tu. apa yang aku pikir masa tu apa akan jadi kalau aku mati. mungkin aku tak dapat jumpe mak bapak aku lagi dah, adik beradik aku, hafizi, dan lain-lain. masa tu aza, bf yati tarik tangan aku untuk naik tempat yang selamat skit. syukur aku, mira n yati selamat. aku bersyukur masih diberikan kesempatan untuk hidup.
Terima kasih YA ALLAH.

No comments:

Post a Comment

 

lulubarney's stories | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates